joi, 18 octombrie 2012

Prezenta Duhului Sfant si actorul Denzel Washington

 
Într-un interviu pentru revista GQ (Anglia), Washington a fost deschis să vorbească despre principiile sale creștine și a declarat că are grijă să citească Biblia în fiecare dimineață.
Actorul creștin a spus publicației despre experiența pe care a avut-o în timpul unui serviciu de închinare la Biserica West Angeles, unde a simțit Duhul Sfânt. „Aceasta s-a petrecut acum 30 de ani la biserică la care merg și astăzi. ,,În timp ce pastorul predica și ne îndemna să lăsăm Duhul să ne conducă, mi-am zis: <>”.
Artistul a descris prima experiență cu Duhul Sfânt ca o stare psihică, dar și spirituală. „Am avut această experiență extraordinară. M-a cam speriat, ce-i drept.”, a declarat actorul. „Plângeam și eram tot transpirat.”
Această experiență l-a speriat atât de tare încât, a recunoscut el, a sunat-o pe mama lui. „A fost prea intens. Aproape că mi-am pierdut mințile.” a spus Washington. „Am sunat-o pe mama și ea mi-a zis că am fost umplut cu Duhul Sfânt, iar eu am întrebat dacă aceasta înseamnă că nu mai pot bea vin niciodată”.
Credința creștină a multiplului câștigător al Oscarului a răsunat de-a lungul anilor. Într-un alt interviu pentru „Beliefnet”, Washington a vorbit despre cât de importantă este pentru el spiritualitatea, nu doar în viața de zi cu zi, ci și în cariera lui. „Viața spirituală este importantă pentru fiecare aspect al vieții mele. Adică, de aceasta sunt acum aici. Acesta e lucrul pe care îl fac pentru care am fost binecuvântat”.

surse - Christian Post, mediacbee.ro

Niciun comentariu: