luni, 27 mai 2013

Adevarati predicatori



In Romania totul e perfect, deci nu se fac referiri la patria noastra. Daca predicatorii doar invata pe altii si, mai intai, nu lectureaza ei, nu au nimic de-a face cu propovaduirea Cuvantului lui Dumnezeu. De sunt unii predicatori care doar vor sa demonstreze si sa arate cata teologie au acumulat, fara a impartasi cu dragoste… Speranta, vor fi trasi la raspundere de Domnul Judecator.
“Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.” Matei 7.22-23
Modelul Suprem in predicare este Domnul Isus Hristos. Se poate sa uitam a predica bine, curat. Atunci e necesar portertul lui Isus Mantuitorul in cuvantarile cu oamenii. Predicatorii care iubesc pe Domnul Creator nu-si scot la inaintare predicile, ci cuvintele de suflet pentru oameni. Hristos a venit pentru toti oamenii.
Unii predicatori cui vorbesc si de ce numai “unora”? Predicatorii adevarati investesc in ei si in oameni. Aceasta nu inseamna, 1, 2, 9 predici, ci rugaciuni, lacrimi, drumuri, vizite, ploi si soare. A investi inseamna a te dedica, a trai la maxim Cuvantul Sfant al lui Dumnezeu. Pe Terra improvizata se pare ca sunt multi cuvantatori… Dar ma uit dupa adevaratii predicatori. Cativa am vazut!

Catalin Dupu

Niciun comentariu: