marți, 12 noiembrie 2013

Nevoile copiilor nostri



Care parinte nu doreste fericirea copilului sau ?
Fericirea copilului tau depinde de ascultarea ta de Dumnezeu !
Te miri sau poate te …ingrozesti de prietenii copilului tau – intr-adevar, proverbul “spune-mi cu cine te insotesti si-ti voi spune cine esti” este valabil – dar, care sunt prietenii tai ?
Draga parinte, cine-ti sunt prietenii ?
Un pastor si-a vizitat un membru din biserica; vrand sa-i citeasca cateva cuvinte din Sfanta Scriptura, l-a rugat pe omul la care era in vizita sa-i aduca o Biblie, pentru ca pastorul o uitase pe a lui in masina. Omul i-a spus nepotelului cu care locuia: “Te rog, adu-i lui bunicu, cartea pe care o iubeste cel mai mult !” Nepotelul fuga i-a adus o revista laica din care bunicul citea cel mai mult. Nepotelul a aratat ce iubea bunicul mai mult.
Ce reprezinta Biblia pentru tine, pentru familia ta ? O stergi de praf duminica dimineata ca s-o duci cu tine la Sfanta Biserica, pentru ca apoi s-o reasezi din nou in biblioteca ?
Unii oameni spun: “Nu citesc Biblia pentru ca daca o citesc, Dumnezeu ma va lua la-ntrebari: de ce n-am implinit ceea ce-am citit ?” Astfel de oameni uita (sau se fac ca au uitat) ca a trai in pacat si a spune ca n-ai stiut, cat timp ai la indemana Cuvantul lui Dumnezeu, inseamna a te osandi singur !
Biblia este manualul cu instructiuni de folosire pentru familie.
Ioan Marini a spus despre Biblie, astfel: “Biblia pentru calator e harta, pentru drumet toiag, pentru marinar busola, pentru ostas sabie, pentru crestin Calea Vietii. Biblia este cartea care cuprinde Cuvantul lui Dumnezeu. Ea ne-a fost data ca sa putem cunoaste pe Dumnezeu. Biblia este o masa intinsa, bogata, plina de bucate gustoase, care se dau “fara bani si fara plata” tuturor ce vin si cumpara. Vrei sa prinzi putere si viata ? Hraneste-te din cuvintele vietii, cuprinse in Sfanta Scriptura.”
Un prieten bun, nedespartit al multor parinti, este PC-ul, computerul, tableta …  Mi-a spus deunazi, un prieten: “cat timp eu am stat mai mult in fata calculatorului, copiii mei au facut la fel; de cand eu nu mai pierd vremea la calculator, nici copiii mei n-o mai pierd, ci si-au gasit de facut lucruri frumoase, constructive.” Cea mai puternica si buna educatie este exemplul personal !
Pastorul Nelu Muresan spunea: “Fa din cunoasterea lui Dumnezeu pasiunea vietii tale si atunci El va fi garantul familiei tale !” Doamne-ajuta-ne !
Deuteronom 6:4-9

Laurentiu Leonas

Niciun comentariu: