joi, 29 august 2013

Nadia, credinta si Dylan

Miracolele există! Iar asta a trăit pe pielea ei chiar Nadia Comăneci. Şi-a dorit enorm să aibă un copil, însă timpul trecea neiertător. La 43 de ani, Nadia a intrat pentru prima dată în Biserica Sf. Spiridon, situată în zona Piaţa Unirii din Bucureşti, auzind de miracolele întâmplate femeilor care aveau probleme să rămână însărcinate. La un an de atunci, având aproape 45 de ani, marea sportivă afla că va avea un copil. Iniţial, nu i-a venit să creadă. "A fost o minune! Credinţa m-a ajutat să-l am pe Dylan. Cred că au contat foarte mult dorinţa profundă şi credinţa sinceră că într-o zi visul de a avea un copil va deveni realitate. Lucrurile se întâmplă la timpul lor şi poate nu întotdeauna exact în clipa în care ne dorim. Dar important e să îţi păstrezi credinţa. Sunt o persoană credincioasă. Cred că Dumnezeu a avut şi are grijă de mine şi că mi-a dat o viaţă bogată. Îi mulţumesc zi de zi lui Dumnezeu pentru tot ceea ce am şi am reuşit în viaţă şi mă rog pentru sănătatea mea, a familiei mele şi a tuturor", a declarat, pentru "ring", cea considerată cea mai mare gimnastă din toate timpurile. sursa - www.ziarulring.ro

Niciun comentariu: