luni, 2 ianuarie 2012

El a trezit in mine un dor de Cer



Interviu cu Alin Jivan, in exclusivitate pentru Eveniment Crestin.

E.C: Cum a inceput pasiunea pentru gimnastica?

A.J: Nu stiu daca la inceput a fost pasiune sau mai mult o dorinta a tatalui meu care era bun prieten cu antrenorul.Cert este ca o sora mai mare care a practicat acest sport a reusit sa ma invete cateva elemente incepatoare si asa m-i s-a deschis apetitul pentru performanta.
Apoi l-am intalnit in sala de gimnastica pe marele campion la inele Dan Grecu si de atunci am inceput sa visez ca imi va canta si mie imnul tarii la campionatele mondiale si europene.

E.C: Ce titluri ai castigat pana acum si in ce orase?

A.J: Am castigat numeroase titluri de campion national incepand cu orasul natal Resita si pana la Cupe mondiale desfasurate in Pretoria,Africa de sud. Medaliat cu bronz la sarituri la Campionatele mondiale din Melbourne,Australia.
Vice campion la sarituri la Campionatele Europene, Volos- Grecia.
Declarat cel mai bun junior din tara si cel mai bun sportiv al Clubului Steaua al Armatei in anul 2005.
Am reusit sa strang peste 200 de medalii,trofee si cupe.

E.C: Am aflat ca scri si compui cantece? Ne poti povesti mai multe despre aceste daruri?

A.J: De mic am fost atras de spiritualitate,de muzica, poezie.Visam sa devin predicator si cantam cu mama din harfa in timp ce o parte din fratii mei prindeau pasiune pentru Bruce Lee.
Nu credeam niciodata ca voi reusi sa compun si sa inregistrez o melodie care sa-mi poarte numele.
Cand eram copil ma mai visam de foarte multe ori in haina militara.Cu timpul,peste aceste vise s-a asezat praful.
Am ingropat toate darurile si am progresat doar din punct de vedere profesional.Numai ca intr-o zi Duhul Sfant a dat la o parte praful si omul meu launtric care tanjea dupa aceste daruri minunate a fost re-adus la viata de Isus Hristos,Mantuitorul lumii.El mi-a insuflat aceasta pasiune si azi scriu poezii,cantece,(uneori mai incerc sa predic) si mai mult de atat,lucrez si in Ministerul apararii.
Toate visele m-i s-au implinit si asta doar datorita lui Dumnezeu,care mi-a dat o directie clara in viata. Astazi cant si spun tututor sa priveasca in sus,ca de acolo ne vine adevarata fericire.

E.C: Cand te-ai decis sa devi un adevarat crestin?

A.J: In momentul in care l-am intalnit pe Domnul Hristos. El a trezit in mine un dor de Cer, de carte, de familie, de prieteni, de acorduri si rime,si toate acestea s-au intamplat in vara anului 2007 cand am renuntat sa ma uit la un meci de fotbal pentru a merge la o biserica Evanghelica.

E.C: Care sunt sportivii romani pe care ii apreciezi?

A.J: Mi-a placut din totdeauna Dan Grecu care a dat dovada de mult profesionalism in toate domeniile vietii iar daca ma refer la generatia tanara pot spune ca sunt foarte multi sportivi pe care ii apreciez.Mi-e greu sa dau un nume.

E.C: Spune-ne cateva lucruri despre familia ta.

A.J: Suntem o familie numeroasa si modesta.Am ras impreuna cu fratii mei in copilarie,am plans cand a disparut inocenta.Am plecat de acasa cand m-am simtit "barbat" si m-am intors la ei de mana cu Dumnezeu.
Azi suntem fericiti ca Dumnezeu ne face parte de marii bucurii.
Va scriu de acasa si vreau sa va spun ca sunt in mijlocul unor oamenii pe care ii iubesc foarte mult.

E.C: Din Romania, ce locuri preferate ai?

A.J: Imi place Lacul Sfanta Ana cand vreau sa meditez.Sibiul cand vreau sa fiu romantic.Timisoara si Resita ca sa-mi aduc aminte ca "tot banatul e fruntea". Targu-Mures alaturi de socrii si nu in ultimul rand,imi place foarte mult Bucuresti-ul.
Omul sfinteste locul si prefer sa merg in locurile unde ma intalnesc cu prietenii mei.

E.C: Ai un verset din Biblie ce iti e foarte aproape de inima ta?

A.J: Da,am un verset pe care il consider Glorios: "Domnul Dumnezeul tau este in mijlocul tau ca un viteaz care poate ajuta.Se va bucura de tine cu mare bucurie .Va tacea in dragostea Lui si nu va mai putea de veselie pentru tine". ( Tefania 3:17 )

Un comentariu:

gelu spunea...

Alin dupa cum suna versetul pe care la ales inima ta ,asa sa ti se faca Domnul dumnezeu sa fie in mijlocul tau ca un viteaz.Amin