duminică, 20 octombrie 2013

SEAMANA MILA, SEAMANA HAR…



                                       “SOW MERCY, SOW GRACE…”
Text  si muzica: Dony McGuire & Reba Rambo- McGuire

Trad. si adapt. Mihaela Cintean

 Parc-o vad si-acum in fata mea
Cu glasu-i bland, bunica mea
Zicandu-mi, copile, hai gradina s-o-ngrijim,
Sa smulgem buruieni din ea
Samanta buna vom semana,
Bunica-apoi secretu-ti va sopti:
Vei recolta exact ce vei sadi:

Refren:    “Seamana mila,
                   Seamana har
                   Seamana pace,
                   Le vei primi in dar.
                   Pune iubire, in fapta si-n grai
                   Si recolta mult dorita o s-o ai,
                   Seamana mila!

Bunica-apoi mi-a dat un sfat,
La rugaciune m-a-ndemnat
Si mi-a spus , copile asta-m invatat,
Tu poti s-alegi ce-i bun sau rau,
Dar tine minte ce-ti spun eu,
Secretu-acesta ti-l vei aminti
Vei recolta exact ce vei sadi

Refren:   

Caci s-ar putea si nu-ti doresc
Sa cazi, cand incercari lovesc
De-ai ajutat pe cineva
Poate chiar el atunci te v-ajuta
Cand bine faci , tu bine vei primi
Vei recolta exact ce vei sadi.

Cantari crestine - traduse si aranjate de One a Week

Niciun comentariu: