luni, 1 iulie 2013

Spun lumii-ntregi, “Sunt a lui Isus”


Spun lumii-ntregi, “Sunt a lui Isus”
 “I’ll tell the world, that I’m a Cristian”
Text: Baynard L. Fox
Muzica: Baynard L. Fox
Trad. si adapt. Mihaela Cintean

Spun lumii-ntregi “Sunt a lui Isus”
Si-aceasta vreau sa dovedesc.
Eu sunt Crestin si-n orice vreme,
Pe Domnul meu vreau sa-L vestesc.
Sa spun cum El mi-a dat salvare
Si-o viata noua in dar mi-a dat.
Daca tu, in El, vei crede,
In al Sau nume vei fi salvat.
Eu sunt Crestin si toti sa stie,
 Isus Cristos m-a mantuit
 Si-n orice loc El ma conduce
Cu Domnul meu sunt fericit.

Sa stie toti, Isus iar vine,
Sa stam dar treji si sa veghem.
De va fi azi sau va fi maine,
oi sa fim gata sa-L asteptam.
 Iar cand pe nori El va apare,
a lua pe-aceia ce L-au iubit.
Ochiul n-a zarit, aici, vreodata,
Ce minunat loc ne-a pregatit.
Ca buni Crestini, in orice vreme,
Pe Domnul sa-L marturisim
Si-n orice loc El ne conduce.
Prin viata noastra sa-L slavim


sursa - One a Week

Niciun comentariu: