vineri, 3 mai 2013

Voi fi in cer cu Domnul - The Chatedrals




VOI FI IN CER CU DOMNUL
I’m gonna live forever
Text: Shirley Cantrell
Trad. si adaptare Mihaela M. Cintean

Refren: Voi fi in cer cu Domnul (se repeata)
Cand voi sfarsi, aici, drumul.
S-a jertfit pentru mine Isus.
Voi fi in cer cu Domnul.

Eu stiu ca vine-o scumpa zi,
Cand in cer Il voi intalni.
Al meu Salvator pe cruce muri
Sa-mi dea eterna viata.
El Rege sfant, pe cruce-a fost pus,
Ocari si batjocuri i-au adus,
In locul meu, povara a dus,
Sa-mi dea eterna viata.

Atunci cand eu voi fi plecat,
Numele-mi va fi uitat.
Dar Domnul mi l-a scris sus in cartea Sa;
El nu ma va uita.
Iar cand din nou va reveni,
Cu cei inviati si eu voi fi.
Un trup si un nume nou voi primi
Si-n veci voi fi cu Domnul

 tradusa si aranjata de One a Week

Niciun comentariu: