duminică, 19 mai 2013

Somebody Touched Me - First Baptist Church Panama City



CAND DOMNUL M-A ATINS
 By Savana Foust
Trad si Adapt: Mihaela Maria Cintean
Motto: Marcu 10:46 Si pe când iesea Isus din Ierihon cu ucenicii Sai si cu o mare multime de oameni, fiul lui Timeu, Bartimeu, un cersetor orb, sedea jos lânga drum si cerea de mila.

A trait in intuneric, bajbaind ,pe drum mergand,
Si cu mana sa intinsa, Indurare asteptand.
 E istoria despre orbul'Ce cu Isus,s-antalnit,
Cand DOMNUL l-a atins, EL a vazut si a marturisit :

 Refren Mi-a dat vedrea, Mi-a dat lumina,
 Am fost orb, Dar vad acum
Si vreau sa-L slavesc!
Eram in noapte,cand m-a gasit EL!
Mi-a dat vederea Si Ii multumsc!

Langa drum sedea adesea,
parasit, de toti uitat,
Dar trecu Isus pe acolo,
Si pe el l-a vindecat.
ot ca el,am fost odata, de pacat,infasurat,
Dar slavit sa fie DOMNUL,
EL m -a eliberat!

Echipa One a Week

Niciun comentariu: