luni, 15 aprilie 2013

Luminita Anghel are o „relație” apropiată cu Dumnezeu

Luminița Anghel a intrat pentru prima dată într-o biserică la 19 ani. Cântăreața a povestit în emisiunea „Dincolo de aparențe”de la Antena 2, că tatăl ei a fost ateu. Acesta fiind motivul pentru care, în copilărie, Luminița nu a intrat în nicio biserică.
„Tatăl meu era ateu. În casă subiectul religie a fost interzis. Am intrat pentru prima oară în viață într-o biserică după Revoluție. Aveam 19 ani. Am ales să merg la biserica Sf. Mina. Pentru că nu cunoșteam obiceiurile am fost la slujbă în tricou, jeans și converși.  Prima mea experiență cu biserica a fost dezamăgitoare. Am ieșit de acolo plângând. Toate femeile mai în vărstă se uitau la mine și am fost dojenită pentru felul în care eram îmbrăcată. În loc să mă învețe, să-mi spună frumos că am greșit m-au certat foarte urât. Îmi bătea inima tare, am fost speriată, atunci”, a povestit Luminița .
Solista susține că, în timp, a început să înțeleagă multe lucruri despre spiritualitate. „Mă duc la biserică, mă rog, inclusiv înainte de a intra în scenă, țin posturile. Am o legătură specială cu Dumnezeu. Port cu mine rugăciuni și iconițe pe care le țin mereu în geantă”, a mai adăugat ea.
sursa - http://ro.omg.yahoo.com

Niciun comentariu: