duminică, 4 noiembrie 2012

UN DAR CERESC IN ISUS AM AFLAT



 
Trad. si adapt. Mihaela Cintean
                        Daniel Branzai

1 Credeam ca-un nume important, cand voi realiza
Voi fi-mplinit si voi avea mult  succes in viata mea.
Sau temerar sa navighez, pe mari, eu m-am gandit.
Dar nu am gasit ceea ce-am dorit.

Refren:      
Eu am găsit tot ce am căutat
Când am lasat viața de păcat
Eu am gasit pe Cel adevarat
Si azi slujesc Celui ce-a înviat
 

2  Nu mai privesc in urma mea. Eu totul parasesc.
Doresc sa fac doar voia Sa, doar pe Domnul sa-L servesc.
Mi-am dat viata Domnului si-acum sunt fericit
Caci in El eu am tot ce mi-am dorit
 
 
Refren:      
Eu am găsit tot ce am căutat
Când am lasat viața de păcat
Eu am gasit pe Cel adevarat
Si azi slujesc Celui ce-a înviat
 

sursa - One a Week

Niciun comentariu: