joi, 7 iunie 2012

O viata tumultoasa dar si… Intalnirea cu Isus Hristos

Cateva cuvinte cu Claudiu Pop-Buia, autorul cartii “Intoarcerea acasa”. E.C: De ce ai considerat ca trebuie sa publici “Intoarcerea acasa”? C.P.B: S-au intamplat multe lucruri in viata mea dar cel mai important a fost intalnirea cu Isus Hristos. Prin viata tumultoasa pe care am avut-o nu imi dadeam seama de multe sanse pe care Domnul mi le dadea sa primesc Salvarea sufletului. Insa strainatatea, vaporul, marea, politia, banii parintilor… Toate prin cate am trecut… Dragostea ce o are Hristos fata de mine si durerea fata de fiii risipitori m-au facut sa scriu aceasta carte, dorind ca mesajul ei sa ajunga acolo unde este nevoie. Ma rog Domnului ca “Intoarcerea acasa” sa miste sufletele si sa le inspire pentru a se schimba. E.C: Exista si o editie in limba engleza? C.P.B: Cartea este publicata si in limba engleza, “Reaching Home”, fiind disponibila aproape pe toate siturile unde se comercializeaza carti. E.C: Cum a fost primita cartea pana acum? C.P.B: Majoritatea mesajelor care le-am primit au fost pozitive deoarece mi-au scris ca “au avut ce invata din ea”. De exemplu, o tanara mi-a scris ca trecea prin niste momente foarte grele, o apasare cumplita si avea nevoie de un cuvant de incurajare si de ridicare. Plangea in camera ei si a indreptat ochii spre biblioteca… Atunci a dat peste cartea mea. O primise cu un an in urma de la un prieten. A luat cartea si a deschis-o chiar in locul unde eu imparteseam experienta negativa prin care am trecut si cum Dumnezeu m-a vindecat. “Coincidenta” a fost ca ea in acel moment trecea prin aceeasi experienta. Mi-a scris : “Aveam nevoie de un cuvant de incurajare si cand am deschis cartea am citit exact despre experienta prin care eu trec in acest moment, depresie spirituala, si cum Dumnezeu te-a vindecat.” Exemple tot sunt dar va marturisesc ca imi doresc sa cresc in Ochii Domnului chiar daca as putea scadea in ochii oamenilor. E.C: Ai jucat in filmul “Cartea care a schimbat lumea.” Cum a fost? C.P.B: O experienta deosebita, un timp nu pierdut ci castigat! Am avut si o lansare frumoasa la Bistrita, plus altele in tara. Sper ca in curand sa incepem un nou proiect, “Imi vreau familia inapoi!” despre care nu pot da multe detalii in acest moment dar dupa inceperea filmarilor din vara, vor veni si ele. E.C: Astfel de investitii precum cartea si filmul nu aduc profit. Cum de totusi te implici in proiecte de acest gen? C.P.B: Orice lucrare spirituala necesita un sacrificiu si chiar daca astfel de investitii nu aduc profit, ma bucur ca pot sa fiu folositor Domnului prin intermediul acestor proiecte.

Niciun comentariu: