marți, 13 decembrie 2011

PENTRU HRISTOS



Prin harul şi dragostea Domnului Isus – m-am întors la credinţă în anul 2008. Venind din lume şi fiind un ortodox convins, doar vorbirea directă a lui Dumnezeu a putut să ma facă să imi doresc să îl urmez, să renunţ la religia de la care aşteptam mântuirea. Fiind la început pe calea Domnului, (nu imi amintesc dacă la recomandarea vreunui creştin, sau am auzit în vreun cerc despre acest om a lui Dumnezeu pe nume Richard Wurmbrand), am găsit câteva predici pe internet pe care le-am downloadat şi am început să le ascult în maşină. Încă de la început, fără să cunosc prea multe despre R. W., am observant ca vorbea un om mai în vârstă, încercat, şi mai ales plin de dragoste. De fapt ceea ce auzeam în prediciile sale era o dragoste dincolo de ceea ce am cunoscut, o dragoste pe care o căutam (o dragoste jerfitoare prin fapte, dar reala), o dragoste pe care am început să o vad odată cu creşterea în cunoştiinţă, la Domnul nostru Isus Cristos. Cred că, în timp scurt am reuşit să ascult peste 100 de predicii cu mărturii din închisorile comuniste şi despre oameni care s-au dăruit pentru Cristos. De asemenea am văzut un om care împlinea versetele Scripturii rând pe rând nu un om care doar ştia versetele Scripturii. Am învăţat un lucru pe care îl aplic din cand în cand dar pe care doresc sa îl aplic tot timpul –fratele Richard W. nu pierdea nici o ocazie sa îl mărturiseasca pe Cristos, iar una dintre aceste ocazii se ivea atunci când lua oameni la autostop. (Rom 1:16 Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Hristos; fiindcă ea este puterea lui Dumnezeu pentru mântuirea fiecăruia care crede:)
Cuvîntul Lui Dumnezeu ne învaţă să ne uitam la finalul felului lor de vieţuire, pentru a vedea dacă acei oameni au fost de la Dumnezeu sau au facut lucrarea lor. (Evrei 13:7 “Aduceţi-vă aminte de mai marii voştri, care v-au vestit Cuvântul lui Dumnezeu; uitaţi-vă cu băgare de seamă la sfârşitul felului lor de vieţuire şi urmaţi-le credinţa”).
A plecat la Domnul la 92 de ani, iar roadele pe care le-a adus pentru Domnul nu încetează să se vadă. Asociaţia “The Voices of the Martyrs”, numeroasele cărţi care au schimbat mii de persoane şi care încurajează mii de misionari de pe întreg Pământul, toate aceste lucruri stau ca mărturie despre o viaţă dedicată lui Isus Cristos. În urmă cu 2 luni, la sfarşitul lunii Septembrie 2011, in Timişoara a venit o famile de creştini din India (Fratele Moses Poulse si soţia) – misionari in nordul Indiei, in regiunea Rameswaram. In vara aceasta citisem cartea “Provocarea Misionarului” – a fratelui Moses, care a fost trimis în această regiune de Domnul să predice Evanghelia (în acel loc nu era nici macar 1 creştin - acum acolo sunt peste 500 de biserici). Acest om a lui Dumnezeu a plecat în misiune înca din 1966, iar în anul 1967 se întalneste cu fratele Richard W. si Sabina W. – de la care învaţă să işi dorească să lupte pentru Cristos. Aceşti fraţi din India încă din acel an se roaga şi postesc pentru România. Cel mai mare vis şi cea mai mare dorinţă pe care au avut-o, a fost să ajungă în Romania, să cunoasca ţara din care venise Richard W. Matei 7:16 “Îi veţi cunoaşte după roadele lor”.
Ori de cate ori mi se pare ca încetinesc pe calea credinţei, imi reamintesc cum au trăit înaintaşii noştri cu adevărat pentru Cristos, asta mă ajută şi imi dă putere, să alerg ţintă spre premiul chemarii cereşti a lui Dumnezeu, în Cristos Isus (Filipeni 3:14).

de Daniel Grozavescu

Niciun comentariu: