miercuri, 7 decembrie 2011

A FOST CEA MAI FRUMOASA ZI DIN VIATA MEA



În perioada anilor 2007-2009 lucram ca și ghid pe autocarul personal al tatalui meu si făceam și facultatea la I.D. Nu eram un creștin adevărat până atunci, aveam doar o formă de evlavie, nu eram botezat în apă…. dar mergeam la biserică și cântam cu tineri eram un ‘’penticostal’’ modern nu model. Într-una din călătoriile mele am văzut că era profitabil să fac trafic de țigări din România în Franța, am văzut că se câștigă bine (eu nu eram fumator) și am început să duc țigări la cineva în Franța.
Pe parcursul timpului nu știam că telefonul meu e ascultat și într-una din calătoriile mele pe Franța m-a oprit poliția și m-a arestat pe baza telefoanelor care erau ascultate. M-au băgat în pușcărie în Marseille unde urma să fac o pedeapsă de la 3 ani în sus pentru trafic de țigări. N-am știut niciodată că pentru țigări poți să faci pușcărie plus că erau cumpărate din magazine din România erau timbrate. Acolo în pușcărie am avut timp să mă pocăiesc, să mă rog, să cânt și să simt prezența Domnului. După o lună de pușcărie, în care am văzut iadul acolo urma să am o confruntare la tribunal cu 2 persoane la care le-am dus țigări și m-am rugat Domnului, dacă El mă va scoate din pușcărie după aceea confruntare care o am cu persoanele respective, viața mea o pun în mâna Lui și o să-l slujesc numai pe El. Nimeni nu-mi dădea nici o șansă că scap toți îmi ziceau minim 3 ani. Știam că la confruntare, la tribunal, dacă o să mint, nu o să-i placă Domnului, pentru că El este ADEVĂRUL și vrea ca adevărul să fie în viața mea… așa că m-am decis să spun adevărul la tribunal. Chiar dacă persoanele celalalte au mințit eu am spus adevărul. Ei spuneau o cantitate mai mică și eu una mai mare, adevărul. Judecătoarea logic a crezut pe acel care spune mai mult și cred că Domnul a lucrat la inima judecătoarei Rahel Izabel pentru că mi-a zis în timpul procesului: ’’Văd în tine o persoană sinceră, care spui adevărul, că-ți pare rău și cred că ești un om bun, care nu ar trebui să stea în inchisoare’’. Atunci am cunoscut că Domnul Isus a lucrat în inima ei și judecătoarea a acceptat din partea avocatului meu o sumă de bani pentru cauțiune și chiar în ziua aceea m-au eliberat.
Am știut din toată inima că Domnul a lucrat exact cum mă rugam eu, deși nimănui nu le venea să creadă… a fost ziua când am plâns cel mai mult și cea mai frumoasă zi din viața mea până atunci. M-am întors acasă, un om schimbat , cu alte principii de viață, când mi-am văzut părinți era să nu-i mai cunosc, albi la față și slăbiți pentru că timp de o lună cât am fost în pușcărie, în fiecare zi au postit și s-au rugat pentru mine. Acasă la mine era deja o casă de rugăciune și din ziua aceea, am renuțat să mai fac curse pe autocar.
M-am apucat să citesc Biblia și la primul botez am încheiat legământul, Domnul m-a chemat să propovăduiesc Evanghelia de mai bine de un an de zile și predic în biserica din care fac parte și în alte biserici de la țară mai mici.
Știu că EL înainte să se uite la ceea ce facem, se uită de ce facem!..... și tot ce fac, fac cu pasiune și dragoste pentru Domnul și pentru frați.
Am ales să fac școala asta pentru că în ultimul timp citeam tot felul de carți, pentru a predica mai bine și ilustrații și vreau să mă perfecționez și să-mi îmbogățesc vocabularul.
Isus... El a schimbat sensul vieți mele. Ieremia spune ca binecuvântat este omul care se încrede în Domnul și a cărei nădejde este Domnul.

de Andrei Burdet

Niciun comentariu: