miercuri, 14 decembrie 2011

AM PASIT CU DUMNEZEU DE MANA PE UN DRUM FARA SFARSIT...




Interviu cu Dorin Rus, realizator RVE Sibiu, in exclusivitate pentru Eveniment Crestin.

Eveniment Crestin: Cum s-a infiripat pasiunea pentru jurnalism?
Dorin Rus: Se intampla in 1998, atunci cand un profesor mi-a dat sanse minime de a fi om de radio. Am luptat cu mine insumi si cu aceasta preconceptie ce s-a infipt adanc in mintea mea. Mai mult, eram profund tulburat din cauza multor stiri negative din media. Nu mi-am propus atunci sa fac o revolutie, nici lucruri mari in domeniu, dar mi-am zis ca, in spatiul stramt al influentei mele pot face o diferenta, spre slava lui Dumnezeu.


Eveniment Crestin: Unde si cu cine colaborati?
DR: Mi-am deschis canale de comunicare cu oameni care organizeaza frecvent manifestari crestine, din Sibiu si din intreaga tara. Pe ei ii "exploatez" in slujirea altora, de la ei aflu despre felul in care Dumnezeu vrea sa ii foloseasca pentru transmiterea valorilor sale. De asemenea, ma las folosit de AlfaOmega Tv, CBEE in domeniul radio, nu de alta, dar nu vad nici un rost sa ingrop in mine tot ceea ce am invatat de-a lungul anilor. Si intind o mana celor care vor sa faca cunoscut prin mine felul in care Dumnezeu vrea sa faca bine in lume.


Eveniment Crestin: Care sunt scriitorii si compozitorii care v-au influentat pana acum?
DR: Am citit John Piper, Dallas Willard, Frank Viola, Fiodor Dostoievsky, Cat despre muzica, Mozart e preferatul meu atunci cand nu ascult Bach. Jovialitatea mozartiana ce uneori imi cuprinde sufletul mi-e temperata de sobrietatea si spiritualitatea bach-iana...

Eveniment Crestin: Ce nu va place la aceasta Terra imporvizata?
DR: Cel mai tare ma deranjeaza ca, cel putin la nivel declarativ, stim ce este bine, dar nu il facem. Ma deranjeaza ca-l politicienii ne mint, ca unele vedete sunt modele negative, ca biserica sta pe tusa, ca-i prea multa galceava si prea putina bunavointa, ca ne mancam unii pe altii numai pentru a avea o imagine (din paie) care sa ne puna pe un piedestal in ochii nostrii...

Eveniment Crestin: Care a fost cea mai frumoasa zi din viata dvs?
DR: Tin minte cu exactitate ziua botezului meu. Se intampla in 1991, pe 27 octombrie, cu o saptamana inainte de ziua mea. Emotia sufleteasca puternica mi-era dublata de un la fel de puternic afect spiritual: eram constient de faptul ca am pasit cu Dumnezeu de mana pe un drum fara sfarsit, croit dupa coordonate trasate de cer...

Eveniment Crestin: Un verset de incurajare pentru cititorii Eveniment Crestin?
DR: Am primit, la randul meu, un verset care ma energizeaza permanet in trairea zilnica a Domnului: Tu sa te tii in totul totului tot numai de Domnul, Dumnezeu tau - Deuteronom 18:13

Niciun comentariu: