duminică, 19 septembrie 2010

Fotografii si impresii de la Conferinta Tinerilor crestini romani, Dublin













Sambata, 18 septembrie, la Dublin s-a desfasurat Conferinta Tinerilor Crestini Romani, "o seara deosebita" care a cuprins: momente de lauda si inchinare, vesti si programe ale tinerilor romani-irlandezi, concursuri, "un mesaj de care aveam nevoie" dupa cu am declarat un lider, adus de Catalin Dupu, recital Andrada, primita cu aplauze, grup de tineri de la Biserica Sfanta Treime Dublin, Paul Onitiu, interviuri, totul intr-o atmosfera inaltatoare.
Cateva impresii:
"Putini vorbitori dezbat subiecte ca acestea". participanta
"Au fost subiecte pentru toti. Eu il stiu pe Dupu de la TV." participant
"Un mesaj foarte fain. Trebuie sa mai veniti, pentru ca ne-a placut foarte mult". participanta
"Andrada a cantat si pe felul nostru, pe gustul romanilor de aici. Unde va canta maine?" participanta
"Am fost incantati sa ii avem aici pe Catalin si Andrada Dupu. Speram sa fie un inceput de colaborare". lider, Biserica Betel
"Am auzit de dvs si suntem onorati ca am putut sluji imnpreuna. Dorim sa mergeti in continuare pe deumul acesta cu Dumnezeu". participant
Radio Filadelfia transmite corespondente de aici din Dublin despre evenimentele in desfasurare.

Niciun comentariu: