sâmbătă, 14 august 2010

De ce am nevoie de Dumnezeu?




Noi vrem TOTUL şi bine facem! Şi ne întrebam: Chiar aşa, de ce am nevoie de El? Răspunsul cel mai scurt este acesta: Dacă vreau să fiu fericit pentru… Totdeauna. Sa ne acordăm 3 minute şi vom înţelege. Sunt cele mai importante!
Am nevoie de EL… pentru că EL M-A CREAT. Am decis eu, oare, ziua, luna şi ceasul în care să mă nasc? Nu. Atunci? Există Cineva care a gândit totul, care cunoaşte totul, care ştie tot ce mişcă. Acesta este Dumnezeu. Creatorul. Mai înainte ca să te fi întocmit în pântecele mamei tale, te cunoşteam… scrie Ieremia 1.5.
Am nevoie de EL… pentru că EL VREA SĂ-MI OFERE UN SCOP.
Nimeni nu acţionează fără un scop. Dumnezeu are un scop şi pentru mine. Unul special, unul rezervat persoanei mele. Pentru ce trăiesc? Da, unii trăiesc o viaţă şi nu ştiu de ce au trăit.
Am nevoie de EL… pentru că EL MĂ IUBEŞTE. Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. - Ioan 3:16.
Am nevoie de EL… pentru că EL MĂ VREA FERICIT.
Am nevoie de EL… pentru că EL ÎMI CUNOAŞTE VIITORUL.
Am nevoie de EL… pentru că EL VREA SĂ TRĂIESC VEŞNIC.
Am nevoie de EL… pentru că EL ÎŞI ŢINE PROMISIUNILE.
Am nevoie de EL… pentru că EL VREA SĂ FIU COPILUL SĂU.
Am nevoie de EL… pentru că EL MI-A DĂRUIT UN GHID, BIBLIA.
Am nevoie de EL… pentru că EL MĂ ÎNŢELEGE.
Am nevoie de EL… pentru că EL ESTE CU MINE 24 DIN 24.
Am nevoie de EL…pentru că EL ESTE DREPT.
Am nevoie de EL… pentru că EL MĂ ASCULTĂ.
Am nevoie de EL… pentru că EL ESTE TOTUL,
OXIGEN.
Am nevoie de EL… pentru că EL VREA SĂ IAU DECIZII
BUNE.
Am nevoie de EL… pentru că EL CONSTRUIEŞTE O
NOUĂ LUME PENTRU MINE, PARADISUL.
---
Primul pas pentru a deveni cu adevarat crestin este sa ma rog lui Dumnezeu sa ma ierte de pacate.
Ne vom ruga, precum ne învaţă Biblia şi Biserica.
De ce să ne rugăm?
Dacă noi comunicăm prin cuvinte şi gesturi, tot astfel, prin rugăciune - starea mea de vorbă cu Bunul Dumnezeu, eu comunic ceea ce vreau să Îi transmit!

RUGĂCIUNEA

Tatăl nostru care eşti în Ceruri, Sfinţească-Se Numele Tău! Vin în Faţa Ta şi Îţi mulţumesc că mă primeşti în Numele Domnului Iisus Hristos.
Am nevoie de Tine. Te rog să mă ierţi pentru tot ce am făcut rău pe acest Pământ. Cred în Tine şi Te rog să îmi dai în dar Salvarea Ta şi Viaţa Veşnică prin Crucea Domnului Iisus Hristos care a murit şi pentru mine.
Ajută-mă să Te urmez toată viaţa mea.
Iţi mulţumesc că de acum sunt Cetăţean al Paradisului, un creştin adevărat!
Amin!

---

Daca ai spus rugaciunea, Bunul Dumnezeu sa te binecuvinteze.
De ati avea nevoie de cateva intrumari duhovnicesti, va rugam sa ne scrieti!

De ce am nevoie de Dumnezeu? din Terra imporvizata de Catalin Dupu

Niciun comentariu: